donderdag 5 oktober 2017

Vrolijke groetjes

Hoi bloggers, dinnetjes, en volgers,

Vandaag een kaartje voor De Egel gemaakt, er begint weer een nieuwe challenge voor de komende twee weken en het thema is "Easel kaart". Leuk thema ! Dus ik had zin in een vrolijke kaart:
Als basis heb ik de XXL mallen van Crealies gebruikt. Ik ben er de laatste tijd echt op verkikkerd en ik gebruik ze dan ook veel. Er zitten 12 mallen in één set, dus altijd wel een goede maat. Ik heb voor deze kaart voor de onderkant de rechthoekige gebruikt, en voor het bovenste deel de vierkante. Ook om het plaatje zit er een. Ik vind die boogjes gewoon zo leuk en je kunt deze mallen altijd gebruiken.
Het papier wat ik gebruikt heb is de "Poppie Fields" lijn van CraftEmotions, best vrolijk papier. Er zitten design papiertjes en plaatjes in een setje, dus je kunt er weer veel mee. Het plaatje aan de onderkant waar de kaart achter steunt, dat is ook een plaatje uit die set en daar heb ik zelf de tekst op gestempeld.
De bloemen en blaadjes zijn ook van Crealies, en zelf heb ik er een leuke knop in gedaan. De hartjes aan de onderkant zijn ook van Crealies. Nog een paar Nuvo parels maken de kaart wel af.
Doe je ook gezellig mee met deze leuke challenge ? Dat mag zelfs met drie kaarten.
Gebruikte artikelen:
115634/0170  Crealies Crea-Nest-Lies XXL no 70 Squares with open scallop max. 13,5x13,5 cm
115634/0172  Crealies Crea-Nest-Lies XXL no 72 Rectangles with open scallop max. 12,5x16,5 cm
115634/0214  Crealies Decorette no. 14 Decorette no. 14 harten 46 x 48 mm
115634/0224  Crealies Decorette no. 24 verstrengelde harten 40x46-17x19mm
115634/0747  Crealies Duo Dies no. 47 bloemen 19 30-40mm
115634/0794  Crealies Duo Dies no. 34A blaadjes 4 spiegelbeeldig 31x50mm-26x38mm
115634/0947  Crealies Uno no. 47 Bloemen 19 50mm
118040/0201  CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4
667N  Nuvo crystal drops - red berry
160301  Plaatje Syta van Gelderen
Ik ben weer benieuwd naar wat jullie van deze kaart vinden.
Bedankt voor je bezoekje en reactie, ook op mijn vorige label kaartje, was ik erg blij mee ☺

Crealies Crea-Nest-Lies XXL no 70 Squares with open scallop max. 13,5x13,5 cm / CNLXXL70 (09-17)Crealies Crea-Nest-Lies XXL no 72 Rectangles with open scallop  max. 12,5x16,5 cm / CNLXXL72 (09-17)Crealies Decorette no. 14 Decorette no. 14 harten 46 x 48 mm / CLDR14Crealies Decorette no. 24 verstrengelde harten 40x46-17x19mm / CLDR24 (06-17)Crealies Duo Dies no. 34A blaadjes 4 spiegelbeeldig 31x50mm-26x38mm / CLDD34ACraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4Nuvo crystal drops - red berry 667N

16 opmerkingen:

  1. wat een leuke, fleurige kaart ! kunnen we goed gebruiken bij dit onrustig weer vandaag ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi Erica, er is zoveel op te zien op je prachtige easelkaart, het is weer smullen hier op je blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig het model, de kleuren en mallen héél mooi.
    Lieve groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica, ik kom weer eens langs en zie meteen weer zo'n schitterende kaart! Easelkaarten zijn zo leuk om te maken.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke en vrolijke kaart Erica!
    Je hebt er veel moois op verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is je inspiratiekaartje geworden Erica voor weer een een hele leuke challenge
    Wat een leuk modelletje en zo mooi afgewerkt ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Erica, mooi papier, malletjes en een gaaf model. TOP.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke kaart Erica !!!!
    Bij jou is het al lente !!!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en zeker een vrolijke easel-kaart. Mooi zijn de fijne schulp-randjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een vrolijke easelkaart is het zeker geworden. Krijg je een lentegevoel van.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie easel kaart erica.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie vrolijke kaart die een beetje fleur brengt op deze natte donkere herfstdag Erica.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox