zaterdag 5 december 2015

Joy!Crafts In the Picture

Hoi allemaal,

Vandaag hebben we weer een leuk "In the Picture" bij Joy!Crafts.
Vandaag laten we de producten hieronder op het plaatje nog eens zien,
Needles & Pins.
Een paar meiden van ons team hebben er mooie kaarten mee gemaakt.
Op het blog van Joy!Crafts kun je ze allemaal zien.
En als je dan meteen een reactie daar achterlaat dan maak je ook kans
om een setje te winnen
Dit is mijn kaartje geworden.
Ik heb de leuke artikelen gecombineerd met wat touw om de klosjes heen
en de stempels heb ik met embossingpoeder gedaan.
Ook zit er een stukje jute op de kaart.
Gebruikte artikelen:
6002/0059  Naaimachine
6002/0062  Knoopjes
6002/0365  Rand
6011/0317  Papierblok needles & pins
6300/0504  Touw en jute
6410/0020  Clear stamps NL teksten
6410/0060  Torso
390103  Mboss shimmer copper
390104  silky gold

Wat vinden jullie van dit kaartje ?
Bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende post ☺

11 opmerkingen:

  1. Leuk met die klosjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig Erica. Supermooi.
    Fijn weekend.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart en wat heb je die klosjes leuk gemaakt.
    Mooi papier ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi gedaan! die klosjes zijn erg leuk. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Erica,
    ook ik vind die klosjes erg mooi verwerkt!
    Prachtig kaartje weer!
    liefs en geniet van de pakjesavond...
    van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldige kaart Erica
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erica,
    Wat een mooie leuke kaart !! snit en naad kaartjes met paspopjes daar hou ik van .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supertoffe kaart Erica! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is lekker stoer! En toch ook wel vrouwelijk!
    Mooie gedaan. Ik ben al bij Joy geweest en hij staat op mijn blog...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox