dinsdag 11 februari 2014

Shabby Chic 3 luik

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een kaartje van de nieuwe lijn van Studio Light,
de Shabby Chic. Het is een zeer mooie lijn.
Ik heb weer hetzelfde model kaartje gemaakt als vorige
week, want het is een leuk model, leuk om te maken,
en je kan je plaatjes goed kwijt op deze manier.


Je kan elk formaat kaart nemen, de maat is heel makkelijk,
je begint linksboven en eindigt aan de rechter zijkant in
het midden van de kaart, zo snij je hem af, en dan is je
model klaar.
Nu kan je het design papier erop plakken en je kaart
versieren. Ik heb aan de bovenkant nog een randmal
van Noor achter het papier geplakt.


Het plaatje van de stoel komt van een uitdrukvel
en is in 3D. Ik plak ze met 3D kit op elkaar, ook de
knopen bovenaan heb ik verhoogd met kit opgeplakt.


Van verschillende vellen heb ik plaatjes genomen en
deze opgeplakt, de knopen ook weer verhoogd.


Het sleuteltje 'hangt' met een stukje twine op de kaart.

Met deze kaart wil ik ook meedoen met de Challenges:

♣  26 februari 2014:  One Crazy Stamper (3-5)
♣  1 maart 2014:  Knutsels en Kadootjes (2-2)


Als je gisteren nog niet langs geweest bent, kijk dan ook
even hieronder, normaal plaats ik niet daags achter elkaar,
maar deze week een keertje wel.
Iedereen weer bedankt voor de gezellige bezoekjes.

Dit is de nieuwe Shabby Chic lijn:


Deze hele nieuwe lijn is bij De Egel al te verkrijgen.

Gebruikte artikelen voor deze kaart:

Basis sc 156
Basis sc 157
Easy sc 379
Stap sc 1297
Stap sc 1298
Stap sc 1302

33 opmerkingen:

  1. wauw wat een prachtige kaart met spulletjes van studio light.
    heel romantisch!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart Erica.
    Ik ga hem zeker eens uitproberen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Erica !!

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk model Erica!!! Ga ik zeker ook eens doen (als het zoo makkelijk is want daar hou ik wel van hihi!!) en prachtig gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Supermooie kaart is het. Prachtig. Je vorig kaartje is ook kei leuk. Vooral die mooie bloemen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw deze is weer super chic.
    Een heel leuk modelletje en zo mooi met al die verschillende plaatjes.
    Dit ziet er zo gezellig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi!!! Wat een sfeer straalt deze kaart uit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige drieluik!! Top gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erca,
    Ik heb je kaart van gister en deze drieluik weer uitgebreid bekeken hoor! Wat ben je goed bezig zeg! Prachtig de nieuwe lijn van Studio Light en wat is je 3 luik schitterend geworden!!! en ook een romantische uitstraling....heel mooi.....!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica,
    Prachtig drieluik heb je gemaakt, die nieuwe Shabby Chic lijn van SL is erg mooi, ik heb er ook een paar vellen van en gebruik ze als accenten op mijn kaarten, topcreatie gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Erica.
    Het is zeker een heel leuk model kaart .
    En wat een prachtige nieuwe lijn .
    Super de super mooie kaart laat je er mee zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi erica
    wat een gave drieluik hier straalt de nostalgie vanaf,GEWELDIG!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja...dit is heel leuk gedaan. wat mooi versierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, mooi model en ook schitterend afgewerkt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A lovely card. Thanks for joining us at One Crazy Stamper this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi deze Kaart met dit model Erica,
    en wat je zelf al zegd je kunt goed alles kwijt, en dat heb je geweldig gedaan.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super leuke kaart heb je gemaakt..
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Erica, ik heb je dit modelletje al vaker zien maken en vind het prachtig. Misschien maak ik het ook wel eens, maar ik wil niet gaan na-apen. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi is deze drieluik Erica...er is zoveel moois op te zien....GEWELDIG gedaan!!...
    succes met de challenges.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaartje en zeker een mooie lijn ,ik denk dat we daar wel meer van zien .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha die Erica,
    goed dat je het even zei, want ik had je kaart van gisteren niet gezien. Die is prachtig zeg. En ja, niet alle 3 D plaatjes zijn even leuk, maar deze is dat wel hoor!
    En de kaart van vandaag is ook erg leuk. Is het formaat dan 30 breed? Dus 3 x 10, zeg maar?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er prachtig uit, mooi gedaan!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw! Dit is werkelijk een plaatje zeg!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Erica, wat is je drieluikje een plaatje geworden, echt supermooi gemaakt met de knipvellen, het papier en de mallen.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw Erica!!
    Echt een plaatje :)
    Ik lees ook dat je zoontje nu jarig is dus bij deze meteen: gefeliciteerd :)
    Dat is ook een leukerd met Don aan de bal ;)
    Geniet van de feestelijke dag!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh... je 3 luik had ik nog niet gezien, wat mooi romantisch!! Wat leuk zo'n kamertje en alle bijpassende plaatjes. Echt leuk om naar te kijken :-))
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is een bezonder mooi kaart Erica. Bedankt voor je mooie berichjes op mijn blog. Veel liefs, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha Erika,

    Kaartje ziet er weer leuk uit.
    en bedankt voor je deelname aan de challenge bij knutsels en kadootjes.

    Groetjes:http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox