zondag 16 december 2012

Birdhouse & kaartje

Hoiii Lieve volgers,

We zien momenteel alleen maar kerst,
dus ik wilde ook even wat anders leuks laten zien.
Lekker even gezellige vrolijkheid tussendoor.
Dit zijn hele leuke en vrolijke vogelhuisjes.
Ze zijn verkrijgbaar bij Studio Light
in vele leuke kleuren.
Er zitten 2 huisjes op 1 vel.
Bovenop heb ik verhoogd bloemetjes en een vlinder
geplakt, die zaten er ook allemaal bij. 
Met de overige bloemetjes heb ik leuke kleine tags
gemaakt. Eerst met een achtergrond stempel
gestempeld, randjes beïnkt en vervolgens
alles erop geplakt. 
Aan de achterkant van de labels kan nog
een tekst geschreven worden. 


Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke
reacties en alle felicitaties.
Ik ben er nog steeds helemaal blij mee.
In januari gaan we aan de slag en ik heb er veel zin in.
De overige teamleden hebben we ook allemaal
wel al geblogd en op Facebook gevonden
dus we hebben een leuk contact onderling.
Ik ben heel benieuwd wat we als Team allemaal
voor moois gaan maken voor Studio Light.
Word ook volger op hun blog, dan worden
we ook een groot en gezellig blog !


Dan wil ik toch nog even een kaartje laten zien
die ik ook ingezonden heb aan Studio Light,
had ik beloofd toch, en ik ben er nog niet hoor,
dus blijf mijn blog gewoon volgen :)

Het basis papier is linnenpapier.
Het mooie designpapier met glitters
erin is van Studio Light.
Het 3D knipplaatje is van Studio Light en
die zit geplakt op een creatable van MD.
De hulstblaadjes en kerststerren zijn van
Nellie Snellen.
De tekst en de label waar de tekst op staat
is van Marianne Design,
2 plakparels erop geplakt.
De swirl is ook van Nellie Snellen,
en een paar kleine plakpareltjes op geplakt.
De binnenkant is een mal van Leane Creatief
en er is ruimte om een tekst te schrijven.
Op de achterkant plak ik ook altijd
in dezelfde stijl mijn naamstempel.


Deze week bezig geweest met mijn knipvellen
uitzoeken, jeeeetje zeg, wat kan een mens
veel hebben, ik hoef de eerste 3 jaar niets
meer te kopen geloof ik. Wat een stapels.
En wat denk je ? Zowat meer dan de
helft is van Studio Light....

Hier schijnt het zonnetje inmiddels heerlijk,
tijd om er even tussenuit te gaan.
Er is een kerstmarkt in het mooie dorpje
Veere, dus daar gaan we maar even
een bezoekje aan brengen.

Nog een fijne dag iedereen en alvast
een leuke en gezellige nieuwe week.

Veel lieve groetjes van

19 opmerkingen:

  1. Hallo Erica,
    Je vogelhuisjes zien er, net als het kaartje voor Studio Light, heel MOOI uit ☺☺☺.
    Enneh.....je zou met de knipvellen op de markt kunnen gaan staan.....in Veere b.v.
    Fijne dag en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg die vogelhuisjes! Je kaartje ziet er ook prachtig uit, top!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. idd even iets anders dan kerst! Ziet er schetig uit joh ! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vogelhuisjes, Erica..heel gaaf...je kaartje is ook prachtig...veel succes bij Studio Light volgend jaar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ziet het er allemaal schitterend uit zeg Erica, echt super wat je ons allemaal laat zien. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die vogelhuisjes en ook je kaart is mooi! Nog gefeliciteerd met je plekje in het DT van Studio Light!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Je hebt veel meer in huis dan je denkt! Ik had de doosjes en de vogelhuisjes ook al. Ze zijn gaaf.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat schattig Je vogelhuisjes en Je kaart Erica.
    Echt super lief.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die vogelhuisjes Erica, echt schattig! Ook je kerstkaartje ziet er weer super uit! Heel mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica,het ziet er bij jouw al een beetje voorjaarsachtig uit zo met die vogelhuisjes in het zonnetje,lief die zachte kleurtjes! Ook je kaart is erg mooi,heb je nog genoten van de kerstmarkt? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Erica,

    Wat een schattige vogelhuisjes en die knipvellen hihihi lachen joh. Keus genoeg zou ik zeggen... zie je de bomen door het bos nog wel..? En het materiaal voor je kaarten tof hoor dat je bij Dt van Studiolight zit! De kaart die gemaakt hebt is ook super.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor Erica die schattige vogelhuisjes. Wel even lekker om wat anders te zien. Je kaart is ook prachtig. heel veel succes bij Studiolight!!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hoi
    wat een leuke vogel huisjes
    ik heb ze nog niet maar ik wil ze ook hoor wat zijn ze leuk
    en je kaart is ook weer super

    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Erica

    Wauw die vogelhuisjes zien er heerlijk vrolijk uit .
    En zo te zien kan je voorlopig wel genoeg 3D plaatjes knippen .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig allemaal Erica, het vogelhuisje vind ik superrrrr !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super vogelhuisjes Erica
    En een prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De vogelhuisjes zijn echt super leuk geworden! En ik herkende de kerstkaart al inderdaad, ziet er allemaal super uit!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox