maandag 22 oktober 2012

Een mooie dag gewenst

Lieve blogdinnetjes,
Een warm welkom aan de nieuwe volgers.
En wat is het heerlijk om al jullie leuke
reacties te lezen op mijn vorige kaartje.
Dank jullie wel hiervoor ♥
Hier heb ik eens heel iets anders gemaakt;
een kaartje in een aparte vorm.
Ik heb er een halfrondje van gemaakt. 
De vlinder is van Joy!
De swirl en bloem van MD.
Het papier is van de Action. 
De binnenkant heb ik rustig gehouden.
De bloem met blaadjes, de labels,
en de kleine vlinders en
de tekststempels zijn van MD.
De andere vlinder is van Joy! 
Verder nog plakparels en lint gebruikt. 
Het  bolletjes randje is van de stoffenwinkel.
Met deze kaart doe ik mee aan de challenge

Als er misschien iemand is die mij kan helpen
met een tip te geven hoe ik een mooie strik
kan maken, heel graag.
Ik krijg de lintjes niet mooi onderaan
zoals je dat wel bij anderen ziet.
Het wil me gewoon niet lukken,
dus ik vraag me af hoe jullie dat toch doen ?? 
Heel veel liefsss

18 opmerkingen:

  1. Hallo Erica

    bedankt voor je berichtje .Het weer in Zwarte Woud was de laatste paar dagen zelfs warm en heerlijk mooi genieten van de schitterende herfstkleuren en hier in ons landje viel het weer het weekend wel tegen.
    Strikken maken vind je moeilijk.
    Er is van JOY een strikkenmaker voor paar euroos en is ideaal .Door de staafjes die je erin kunt steken kan je de grootte van de strik aanpassen.
    groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND Erica!
    Wat een geweldig leuk modelletje :)
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Erica...mooi modelletje...en ik zie dat je al antwoord hebt op je strikkenprobleem...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk modelletje, ziet er super uit! Ik heb zelf ook de strikjesmaker, maar Beverly heeft een bow tying tutorial op haar blog staan en dat werkt ook goed (zonder tool). Dit is de link en dan even naar beneden scrollen: http://bevscrafts.blogspot.nl/p/video-tutorials.html

    Groetjes, Priskilla

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje Erica en een erg leuk modelletje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een beeldige kaart Erica, zo'n leuk model, hele lieve kleurtjes en details!
    Ik heb ook die strikjesmaker (appeltje/eitje en ik geloof maar 4 Euro) en dan is er ook nog een Bowabacadabra (hahhaaaaaaaaaaaaa zo heet ie niet hoor maar kijk maar eens bij Hennie van Hensmade) dus je hebt de keus!!!

    Liefs, Irene.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous design this card is! I love how pretty you have made it.
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart.
    De kleuren zijn prachtig.
    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Erica,
    Heel gaaf kaartje hoor!! Leuk eens een andere vorm. Ik heb zelf 9 jaar in een parfumerie gewerkt en wij maakten daar strikken van papier. Ik doe een lint om 2 vingers en kruis ze aan de binnenkant van mijn hand over elkaar, met mijn andere hand pak ik het punt beet waar de linten elkaar kruisen en doe er dan heel strak een lintje om en klaar! Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!! Succes.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit schitterend gemaakt Erica.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super lieve kaart, Erica. Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer prachtig mooi Erica.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw.. Erica wat prachtig gemaakt!! Helemaal niet vierkant of rechthoekig. Wouw wat een topper.

    Bedankt dat je mee hebt gedaan aan onze challenge 'alles mag behalve vierkant of rechthoekig' op ons Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar heb je een mooie creatie van gemaakt zeg, leuk hoe de binnenkant ook is versierd. Ik maak mijn strikjes altijd zelf, kwestie van heel veel oefenen. Kijk even goed hoe je strik: je kunt na het maken van het eerste lusje het tweede lusje er OVER heen slaan en er vervolgens onderdoor, maar dan komt hij er bij mij niet goed uit. Ik sla het tweede lusje daarom via de 'achterkant' over het eerste lusje, dan komt hij er wel mooi uit. Ehhh... juist, heb je daar wat aan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige creatie heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox