zaterdag 29 september 2012

Hartverwarmertje


Voor het eerst sinds 3 maanden heb ik
gisteren weer een kaartje gemaakt.
Ik heb producten van Marianne Design gebruikt.


Na veel maanden ziek te zijn, een grote hernia,
had ik helemaal geen zin om ook maar iets
te doen. Ik kon niet zitten, dus kon ook echt
niets uitvoeren. Langzaamaan komt de zin weer
terug en begin ik weer wat te knutselen.


Iedereen een fijn weekend gewenst.
Hier staat een zelfgebakken cake in de oven,
en een verse zelfgemaakte rundvlees soep
op het vuur, dat wordt smullen.


Veel liefs en groetjes

4 opmerkingen:

  1. Hoop dat het steeds beter met je gezondheid gaat, Erica...je kaartje is een schatje...en ik kan hier al die heerlijkheden bijna ruiken...eet smakelijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer wat van Je horen en te zien Erica.
    Doe rustig aan,denk om Je zelf.
    Je kaart is super gaaf.
    Echt geweldig.
    Wat het eten betreft,dat is niet verkeerd.
    Laat het Jullie lekker smaken.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Erica, daar had ik geen weet van. Wat akelig voor je maar gelukkig is het ergste leed kennelijk weer geleden?? Je kaart is beeldig en direct al die mooie nieuwe malen van MD gebruik, enig!!
    Rustig aan, liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hallo,

















    Je beseft heel mooi creaties! Ik weet niet of je weet Stampin'Up wordt apparatuur scrapboking en kaarten maken net aangekomen in uw land sinds maandag en wordt verkocht in een vergadering.
    Ik Stampin'Up Demonstrator! in Frankrijk voor bijna 5 jaar en het is een genoegen om mijn ervaring te delen met mijn vrienden ... Als je zoals ik u uw passie te delen, terwijl door de financiering van uw apparatuur, kunt u een Demonstrator zijn ...
    Ik schreef een artikel over mijn blog als het u interesseert:
    http://www.creer-soi-meme.fr/article-stampin-up-arrives-in-the-netherlands-and-austria-111000167.html
    Goedendag

    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox