donderdag 13 januari 2011

Blog geopend

Ik kan me nu ook aansluiten bij de bloggers.
Een poosje ben ik een aantal blogs aan het bekijken en volgen
en nu vond ik het wel leuk om mijn eigen blog ook te hebben.
Mijn leven heeft ineens een andere wending gekregen en om
me nu wat meer bezig te kunnen houden ben ik van plan hier
mijn creaties te tonen.  Iets leuks voor het nieuwe jaar 2011 :)
Welkom allemaal op mijn blog Heidebloempjuh, wat eigenlijk
de betekenis is van mijn naam: Erica = Heide.

Ik heb mezelf ook maar een cadeautje gedaan:

Klik hier voor meer gratis...

6 opmerkingen:

  1. Hey Erica :D

    Welkom in de wereld van bloggers. Ik ga jou zeker volgen :o) en zal je ook in mijn lijst zetten van wie ik volg. Heel veel suc6 en voor je het weet heb je het onder de knie en heb je er weer een verslaving bij ;o)

    Liefs Nath

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Nath ! Ik zal zien waar het schip strandt hihhihi, je zal het wel zien dan ;)
    Knuff Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind 't super, en het is je gewoon gelukt..
    Succes en veel plezier met bloggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewelll Jack, gaat zeker lukken ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na 't (bijna) dagelijks versturen van poep (hyves) ga ik je nu hier volgen.
    Leuk dat je ook aan "de blog" bent!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jippieee, leuk die volgers, nu moet ik mijn belofte wel waarmaken ;) hihihi Grtjss, Erica

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox